Kunnan markkinointi

Kunnan markkinointi

 

Taulukko
yksi kaksi kolme neljä viisi  
tokarivi toinen rivi toinen riv    
  12 14    

Kunnan markkinointi

toteuttaa osaltaan kunnan strategiaa ja edellyttää siten huolellista suunnittelua. Markkinointi alkaa yhteisen tahtotilan määrittelystä ja palvelujen tuotekehittelystä. Strategian yhteydessä määritellään kunnan vahvuudet, vetovoimatekijät ja tavoitemielikuva.

Tästä linkki http://www.piiri.info/Sivut/default.aspx

 

Hyvä markkinointiviestintä on totuudenmukaista ja pitkäjänteistä. Lupauksille on oltava katetta todellisuudessa.

Tällä sivustolla on kunnan markkinointia koskevaa tutkimustietoa ja aineistoa. Sivustolta saat myös tietoa kuntien markkinointivastaavien verkostotapaamisista ja koulutuksesta.

 

  • Tavoite
  • Kohderyhmä