Kaffe med Uffe: Vi ses 29 maj

Evenemangstyp
On-line training
Svenska teamet

Den 29 maj kl. 8.30 blir det virtuellt och aktuellt morgonkaffe på Teams med Ulf Stenman, direktör för Kommunförbundets svenska verksamhet.

Program och tema för morgonkaffet uppdateras.

Vad är Kaffe med Uffe?

Drick ditt morgonkaffe tillsammans med Ulf Stenman, direktör för Kommunförbundets svenska verksamhet, och hans gäster!

En gång per månad bjuder Uffe och hans team kommunerna i Svenskfinland på ett virtuellt, aktuellt och spirituellt morgonkaffe via Teams. Är du kommunalt anställd eller förtroendevald - välkommen med och diskutera!

Under den halvtimme långa sitsen tar vi upp ett eller ett par frågor, som är aktuella i Kommunförbundets intressebevakning.

Anmäl ditt intresse för att delta i de virtuella träffarna

Ett nätverk för dig som jobbar med språk och översättning i kommunsektorn

Kommunförbundet samordnar ett nätverk för översättare i kommunsektorn. Nätverket har också ett diskussions- och mötesforum på Teams.